תמיכה טכנית
במידה והמצלמה הפסיקה לשלוח תמונות באופן פתאומי, יש לבדוק את מצב הסוללות במצלמה. ניתן לעשות זאת באמצעות הפעלת המצלמה במצב "SETUP". על צג המצלמה יופיע אייקון של סוללה ושם ניתן לראות את מצבה.
לאחר החלפת הסוללות, יש להפעיל את המצלמה במצב "SETUP" ולגשת לאפשרות "SEND MODE". בלשונית ה"GSM" יש להעביר את אפשרות ה"SEND MODE" ל"INSTANT" ולאשר.
מנורה כחולה מהבהבת בקדמת המצלמה מעידה על מתח נמוך, יש להחליף סוללות בהקדם.
1. יש לבדוק שהוכנס כרטיס זיכרון – SD למקום המתאים לו במצלמה, ללא כרטיס SD המצלמה לא תעבוד.
2. יש לבדוק את מצב הסוללות.
יש להפעיל את המצלמה במצב "SETUP" ולוודא כי אפשרות ה "SMS SWICH" נמצאת במצב "ON" תחת לשונית ה"GSM".
לעיתים תיבת הדואר מזהה את התמונות כדואר "זבל".
לאחר שליחת תמונה לכתובת מייל, יש לוודא כי התמונות לא מגיעות לתיבת ה"ספאם" בדואר האלקטרוני.
גופים בעלי מייל ארגוני, יש לוודא כי אין חסימה פנימית מול מנהל מערכת של החברה\תאגיד.
יש ליצור קשר עם התמיכה על מנת לקבל קוד אישי חדש.
053-3329676
support@trail-camera.co.il