השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תמונה אחת שווה אלף שומרים

תמיכה טכנית

128

1. המצלמה לא שולחת יותר תמונות, מה עליי לעשות?

במידה והמצלמה הפסיקה לשלוח תמונות באופן פתאומי, יש לבדוק את מצב הסוללות במצלמה. ניתן לעשות זאת באמצעות הפעלת המצלמה במצב "SETUP". על צג המצלמה יופיע אייקון של סוללה ושם ניתן לראות את מצבה.

 

2. לאחר שהחלפתי סוללות במצלמה, הדלקתי אותה מחדש ולא מגיעות אליי תמונות.

לאחר החלפת הסוללות, יש להפעיל את המצלמה במצב "SETUP" ולגשת לאפשרות "SEND MODE". בלשונית ה"GSM" יש להעביר את אפשרות ה"SEND MODE" ל"INSTANT" ולאשר.

 

3. הדלקתי את המצלמה ונורה כחולה מהבהבת מקדימה, מה זה אומר?

     מנורה כחולה מהבהבת בקדמת המצלמה מעידה על מתח נמוך, יש להחליף סוללות בהקדם.

 

4. הדלקתי את המצלמה אך היא כבתה מיד. מה זה אומר?

1. יש לבדוק שהוכנס כרטיס זיכרון – SD למקום המתאים לו במצלמה, ללא כרטיס SD המצלמה לא תעבוד.

2. יש לבדוק את מצב הסוללות.

 

5. אני שולח פקודות למצלמה אך היא לא מגיבה, מה עליי לעשות?

יש להפעיל את המצלמה במצב "SETUP"  ולוודא כי אפשרות ה "SMS SWICH" נמצאת במצב "ON" תחת לשונית ה"GSM".

 

6. ​הכנסתי כתובת אימייל ברשימת הנמענים במצלמה, אך לא מגיעות אליי תמונות, מה עליי לעשות?

לעיתים תיבת הדואר מזהה את התמונות כדואר "זבל".

לאחר שליחת תמונה לכתובת מייל, יש לוודא כי התמונות לא מגיעות לתיבת ה"ספאם" בדואר האלקטרוני.
גופים בעלי מייל ארגוני, יש לוודא כי אין חסימה פנימית מול מנהל מערכת של החברה\תאגיד. 

 

7. האפליקציה לא עובדת, מה עלי לעשות?

יש ליצור קשר עם התמיכה על מנת לקבל קוד אישי חדש.

 

8. לשאלות נוספות ניתן ליצור קשר עם התמיכה טכנית

053-3329676